Nu jävlar ska jag tjocka på mig

Bara för att, liksom.

 

 

 

Dagen har spenderats 70% (ungefär lol) till att sova eftersom Oscar och jag har spenderat hela eftermiddagen, kvällen, natten och lite av morgonen åt att göra massa imba grejer.

Typ som att kolla Sagan om Ringen,  fjantat oss med tändstickor, lagat mat, käkat mat, kollat på stjärnor och lyssnat på Kent samtidigt, suttit ute i trädgården till klockan 04.00 och snackat om precis allt man fan kan tänka sig. Det var fett underbart.

 

 

Det är ganska naiz att bara sitta och chilla egentligen. Och att diskutera om hur jävla ägig Alfons Åberg är.

Oscar är chill. Man kan snacka med honom om precis allt, han är som en stor nalle typ. (inte för att jag snackat med nåt gosedjur i hela mitt liv, men nallar är stora, snälla och allmänt nice)



Kommentarer
Heter: Louise

jag ska, snart, hehehehe, men jag har typ inget att videoblogga om :(((((((((((((

söt chey förresten <3

2011-08-03 @ 08:38:07
Smygreklam: http://lovemelikeyoumeanit.blogg.se/
Heter: Anonym

Vad tycker du om mitt svar på tal? In och checka bloggen. Tävla även i min Veckans blogg på Lördag, då du får ta del av mina 500-1000 läsare per dag! :D



http://swaxu.myshowroom.se

2011-08-04 @ 11:44:51

Skriv vad du nu vill skriva.

By the way: Meningslösa kommentarer så som "länkbyte? ;)" (och liknande), spam eller sånt som du skulle få grus i röven av att få som kommentarer på din egen blogg tas bort lika fort som ett oönskat embryo på abortkliniken.
Ska du kommentera så ska du göra det ordentligt. :)


Namn:
Är du lat?

Mailen (publiceras såklart)

Din blogg/hemsida/tumblr/dylikt:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0