Det är en helt ny värld, men jag är alldeles lugn.

Fick för mig att tända hela mitt förråd med rökelse på en gång, så rummet är en aning dimmigt för tillfället. Rätt nice atmosfär att sitta och spela gitarr i faktiskt.

 

Hela jag är fylld med välbefinnande, det känns skönt med tanke på allt skit som har hänt det senaste. Tänker tillbaka vad jag gjorde för ungefär en månad sen och kommer fram till att jag satt och räknade stjärnor, lyssnade på Kent och chillade med Oscar hela natten. Åh, det var så underbart. Det känns sjukt att sommaren i stort sett är slut.

 

Partir c'est mourir un peu.

(Okej, det lät fett emo. MEN SKITSAMMA. Jag är gladare än på länge)


Hon den där Maja är fett snygg, hon.

Kommentarer

Skriv vad du nu vill skriva.

By the way: Meningslösa kommentarer så som "länkbyte? ;)" (och liknande), spam eller sånt som du skulle få grus i röven av att få som kommentarer på din egen blogg tas bort lika fort som ett oönskat embryo på abortkliniken.
Ska du kommentera så ska du göra det ordentligt. :)


Namn:
Är du lat?

Mailen (publiceras såklart)

Din blogg/hemsida/tumblr/dylikt:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0