Är det du som är galen, eller är det världen som är sjuk?

Sex sanningar om hon den där nörden som ni kanske inte visste:
På pappret heter jag Siri Alicia, men jag väljer att ha Alicia som tilltalsnamn.
Jag ÄLSKAR porslin och glas, blir helt galen när jag kommer in på Rörstrands fabriksbutik i Lidköping. Favoritservisen är Qvint.
Är ett skitstort fan av Star Wars, episod I och II är de bästa imo. Darth Maul är så jävla snygg också.
När ingen hör lyssnar jag på band/artister som Fort Minor, Kent, Kapten Röd, Depeche Mode och Billy Idol.
Jag skriver väldigt mycket musik, har ungefär 45 undangömda låtar som ingen har hört än.
Jag är extremt mörkrädd.
Kapten Röds nya skiva är så jävla bra, älskar den
Sex sanningar om hon den där som ni kanske inte visste:
  • På pappret heter jag Siri Alicia, men jag väljer att ha Alicia som tilltalsnamn.
  • Jag ÄLSKAR porslin och glas, blir helt galen när jag kommer in på Rörstrands fabriksbutik i Lidköping. Favoritservisen är Qvint.
  • Är ett skitstort fan av Star Wars, episod I och II är de bästa imo. Darth Maul är så jävla snygg också.
  • När ingen hör lyssnar jag på band/artister som Fort Minor, Kent, Kapten Röd, Depeche Mode och Billy Idol.
  • Jag skriver väldigt mycket musik, har ungefär 45 undangömda låtar som ingen har hört än.
  • Jag är extremt mörkrädd.
Kapten Röds nya skiva är så jävla bra, älskar den.

Kommentarer
Heter: anna

sv, Åh tack så himla mycket :D:D

2011-07-08 @ 20:12:23
Smygreklam: http://villblismal.blogg.se/
Heter: fanny

sv:huuuh??

2011-07-11 @ 11:42:45
Smygreklam: http://fantaaa.blogg.se/

Skriv vad du nu vill skriva.

By the way: Meningslösa kommentarer så som "länkbyte? ;)" (och liknande), spam eller sånt som du skulle få grus i röven av att få som kommentarer på din egen blogg tas bort lika fort som ett oönskat embryo på abortkliniken.
Ska du kommentera så ska du göra det ordentligt. :)


Namn:
Är du lat?

Mailen (publiceras såklart)

Din blogg/hemsida/tumblr/dylikt:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0