Argh

Är hemma, de fyra dagarna vi var borta har varit badass.
Har bland annat bråkat med en svan och lyssnat på Fest Hos Mange typ nonstop eftersom mina kusiner har väckt mig varje morgon med den, haft jättemycket inspiration till att rita, pratat skitlångt in på natten och käkat hur mycket bröd (<3434343432523425643333) som helst.
Och sen när jag kom hem så ska såklart mitt knappt friska finger gå sönderrr igen. Nu blir det stödskena i två veckor!
Stödskena = Inget gitarr- eller elbasspelande.
NEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYY!


Värst vad negativ jag är. Ska ju träffa Ludvig imorgon! Det ska bli så jävla kul, har saknat honom sjukt mycket.

(klicka för att bli större osv)
Och mitt Photoshop har börjat funka igen! Allt är inte så dumt trots allt.

Kommentarer
Heter: Meira :x

gayit snygg cheeeeeeeeey

2011-07-06 @ 10:24:25
Smygreklam: http://omgwtfgameb0y.tumblr.com
Heter: Angel

tack så mycket :)

2011-07-06 @ 17:17:03
Smygreklam: http://autumgirl.blogg.se/
Heter: Louise

HAHAAHHHAHAHAHAH VET INTE VART TRÖJAN ÄR FRÅN, SNODDE DEN UTAV MIN MORSA ;$$$$$$$$ TROR DEN ÄR FRÅN H&M!

2011-07-07 @ 11:14:36
Smygreklam: http://lovemelikeyoumeanit.blogg.se/

Skriv vad du nu vill skriva.

By the way: Meningslösa kommentarer så som "länkbyte? ;)" (och liknande), spam eller sånt som du skulle få grus i röven av att få som kommentarer på din egen blogg tas bort lika fort som ett oönskat embryo på abortkliniken.
Ska du kommentera så ska du göra det ordentligt. :)


Namn:
Är du lat?

Mailen (publiceras såklart)

Din blogg/hemsida/tumblr/dylikt:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0