Jersey shore, herregud.

Kollar på Jersey Shore. Fy fan vilket skitprogram.
Följer det inte för fem öre men vad jag har hängt med så blev den där Ronnie och hon ... Sam? tydligen tillsammans ute på en krogrunda och då var de helt "OMFG I LOVE YOU SO MUCH I LIKE WANNA MARRY YOUUUUUU osv", och dagen efter var de helt "oh my god man I need my space right now" och blev jätteemo över att de inte var tillsammans längre. HAHAHAHAHAHAH HERREGUD DE HÅLLER JU PÅ MER ÄN VAD SEXORNA GÖR. <3

Älskar mina nya skor, på tal om fönsterputs.

Kommentarer
Heter: mysan

Hejsan! :)

Allt bra med dej?

Tänkte bara säga till dej att jag finns här om du vill prata om allt från himmel och jord! Tycker bara synd om folk som inte har någon å prata ut med och därför sträcker jag fram min hand för dej om du vill ta chansen så göra de och hör av dej jag finns i alla lägen och du behöver inte må dåligt för att ha nån att prata me utan bara för att få ut lite av de man bär på! :)

Ber om ursäkt om jag inte borde sagt de jag sagt men står för de jag säger och menar de!

kram

2011-06-28 @ 15:13:51
Smygreklam: http://myedenvad.blogg.se/
Heter: Meira :x

^

|



Alltså...................... roflmao. HAHAHAHAHAHA

2011-06-28 @ 18:38:58
Smygreklam: http://omgwtfgameb0y.tumblr.com

Skriv vad du nu vill skriva.

By the way: Meningslösa kommentarer så som "länkbyte? ;)" (och liknande), spam eller sånt som du skulle få grus i röven av att få som kommentarer på din egen blogg tas bort lika fort som ett oönskat embryo på abortkliniken.
Ska du kommentera så ska du göra det ordentligt. :)


Namn:
Är du lat?

Mailen (publiceras såklart)

Din blogg/hemsida/tumblr/dylikt:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0