Linkin Park teh story

"Om vi tänker såhär, att vi går upp halv nio så drar vi ungefär tio" var farsans och min plan.

Halv nio blev klockan, vi sov.

Klockan blev tio, vi sov fortfarande.

Klockan blev elva, vi gick upp.

"Ah, men då drar vi senast tolv"

12:00, vi satt och käkade frukost.

13:45 lyfte vi på röven och stack hemifrån och nästan fyra timmar sena i tidsplanen, men vem fan bryr sig om det?

 

 

Vi hade laddat upp med alla Linkin Park-skivor och vi var allmänt "LINKIN PAAAAAARK WUHUW FUCK YEAH" och allt var allmänt awesome. Under fyra och en halv timmes bilåkning med konstant musik på högsta volym som man har vrålat allt vad man har kunnat med till texterna så blir man rätt hes, rättare sagt JÄVLIGT HES. En munknullad kanadagås hade tydligare röst än vad jag hade, srsly.

 

Btw, HUR FAN KLARAR STOCKHOLMARE AV SIN TRAFIK? Det är ju hur rörigt som helst, fick typ panik osv. AH MEN I ALLA FALL, det började regna på tal om inget. Men vi tog oss till Globen, vikingar som vi är. Och heeelt random kommer min moster fram (sen när fan hade mamma en syster?) och typ bara "OMFG ALICIA HEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJ GUD VAD DU HAR VÄXT OSV" och såklart började alla emokids som stod i kön glo som fan. För emos fanns det gott om, herrejävlar. Det var svart som natten typ. Okej kanske inte, men ni fattar.

I alla fall, vi kom in i Globen. Jag köpte en tröja där de sålde en massa awesome LP-grejer (tröjan är förövrigt snygg som fan), pappa köpte öl och godis och sen så stack vi upp till läktaren.

 

Att sitta på läktaren var ett jävla misstag, alla som satt där var überdryga och de skulle passat in mer på en begravning än på en konsert. Men i alla fall, förbandet var skitbra. Jag kommer inte ihåg vad de hette, men de var skitgrymma och alla i publiken ballade ur när sångaren sa "For anyone who cares out there, my mom were born in Sweden, so that makes me 50% Swedish".

 

Och sen så stack de, och 30 minuter senare kommer LINKIN PAAAAARK. Jävlar alltså, Globen kokade av alla fans som typ skrek och visslade, det var så underbart att se ett fullsatt Globen skrika röven av sig, inklusive jag själv.

Själva konserten, herrejävlar alltså. Den var EPIC. AWESOME. FUCKING BÄST. It was above the words, de körde bara bra låtar och sjkagnjns g jag dog under de 95 minuterna de körde, bara satt och njöt och skrek med min redan förstörda röst.


Eftersom min systemkamera är stulen så blev det skitkassa mobilbilder istället, deal with it. Spelade in lite också, men hade inte tålamod att göra det så länge så det blev typ bara 30-sekundersfrekvenser.
Alltså åh, FY FAN VAD BRA KONSERT!

Sen kom såklart äckliga Aftonbladet och sågade hela konserten, men sen när hade fiskmåsarna på Aftonbladet rätt?

Kommentarer
Heter: Rebecca

ångrar mig nu något enormt att jag inte gick..

2011-06-15 @ 22:33:00
Smygreklam: http://rebeccakan.blogg.se/
Heter: Meira :x

Svart som natten.......................

VAR DET SÅ MYCKET NEGRAR DÄR OMFG WTFDTF ROFLMAO

2011-06-15 @ 23:46:56
Smygreklam: http://omgwtfgameboy.tumblr.com

Skriv vad du nu vill skriva.

By the way: Meningslösa kommentarer så som "länkbyte? ;)" (och liknande), spam eller sånt som du skulle få grus i röven av att få som kommentarer på din egen blogg tas bort lika fort som ett oönskat embryo på abortkliniken.
Ska du kommentera så ska du göra det ordentligt. :)


Namn:
Är du lat?

Mailen (publiceras såklart)

Din blogg/hemsida/tumblr/dylikt:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0