Nattkladd

Guess the guys, fuckers.
Shit alltså, det var ett bra tag sen jag ritade något ordentligt och faktiskt gjorde klart en teckning. Fast, den här blev ju inte riktigt klar för att vara helt ärlig. "Jag" saknar en högerhand, ögonen sitter för långt ifrån varandra och näsan är för liten. Den saknar en del detaljer och ganska mycket skuggor för att klassas som "klar". Men vadå? Det är ju nattkladd. Gjort på en kvart eller så.
Har inga färgpennor på tillfället (vet faktiskt inte var de har tagit vägen), därav färglösheten.
Closeup.
Förlåt Ludvig, ska rita din näsa bättre nästa gång.

Kommentarer
Heter: m

Fin.

Och ja, idag är en annan dag. Jag tänker inte fråga om du vill träffa mig, eftersom du nobbade mig bigtime förra gången, därför tänker jag ANTYDA att det vore roligt att ses. Nu antyder jag det: det kanske vore roligt att ses...

(!!)

Hejdå.

2011-06-20 @ 13:15:55
Smygreklam: http://fryste.blogg.se/
Heter: Meira :x

JÄÄÄÄÄVLAR VAD FEJN CHEYENN

2011-06-20 @ 15:41:17
Smygreklam: http://omgwtfgameboy.tumblr.com
Heter: micholin

Galet snyggt!

Det där var inte kladd, det där tar 2 timmar för mig om inte mer och det blir mindre än hälften så snyggt som din blev.

2011-06-25 @ 13:42:11
Smygreklam: http://stvafel.devote.se

Skriv vad du nu vill skriva.

By the way: Meningslösa kommentarer så som "länkbyte? ;)" (och liknande), spam eller sånt som du skulle få grus i röven av att få som kommentarer på din egen blogg tas bort lika fort som ett oönskat embryo på abortkliniken.
Ska du kommentera så ska du göra det ordentligt. :)


Namn:
Är du lat?

Mailen (publiceras såklart)

Din blogg/hemsida/tumblr/dylikt:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0