Dag fyra och feeem HIHIHIHIh ne

Day four: seven things that cross your mind a lot. 
Day five: six women you think are really handsome.
Seven things that cross my mind a lot? Hmm.
  • När jag kokar te så måste jag planera allt i minsta detalj, typ när jag ska ta ut koppen ur skåpet, lägga i tepåsen osv. Blir det fel eller gör jag det för tidigt eller för sent måste jag göra om allt.
  • Varje morgon tänker jag på vad Axel gör vid det ögonblicket.
  • Just nu så tänker jag jävligt mycket på vad, hur och när Ludvig och jag ska göra massa awesome grejer på sommarlovet.
  • Ibland kommer jag att tänka på hur mamma och pappa var som personer när de var i min ålder.
  • Varför jag inte växer längre. JAG VILL INTE DÖ KORT OKEJ?!?!!?!?
  • Jag börjar undra om mina bröst faktiskt börjar kryma mer än växa. e____e /hejjagärenytligmänniska
  • När jag ska åka till Göteborg och hälsa på Therése. Fan vad jag saknar dig.
Six women I think are really handsome?
(Utan inbördes ordning)
Fanvadniärsnyggajagtrorattjagdör.

Kommentarer
Heter: Meira :x

FINT ATT DU TOG DEN FULASTE BILDEN PÅ MIG SOM NÅGONSIN TAGITS <////////////3

2011-05-29 @ 15:42:33
Smygreklam: http://omgwtfgameb0y.tumblr.com
Heter: Michen.

Blir jävligt glad över sånt här!



MEN DEN DÄR ALICIA GUSTAFSSON MED PSYKISKA PROBLEM ÄR BÅDE AWESOME OCH HANDSOME! OLALA.

2011-06-05 @ 19:18:37
Smygreklam: http://stvafel.devote.se

Skriv vad du nu vill skriva.

By the way: Meningslösa kommentarer så som "länkbyte? ;)" (och liknande), spam eller sånt som du skulle få grus i röven av att få som kommentarer på din egen blogg tas bort lika fort som ett oönskat embryo på abortkliniken.
Ska du kommentera så ska du göra det ordentligt. :)


Namn:
Är du lat?

Mailen (publiceras såklart)

Din blogg/hemsida/tumblr/dylikt:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0