Nä, men seriöst.

Nu orkar jag inte tjura, gråta eller vara allmänt skittråkig längre. Jag är nybliven singel, fick beskedet att jag INTE fick åka till Sonisphere trots att jag har nästan varit villig att donera organ för att få åka och har slitit slemmig aidsröv för att få komma dit, ångrat mig och varit i överlag en idiot mot min närhet och familj, men so what? Palla vara sur. Nu är det slut på det!
Dessutom så planerar Ludvig och jag hyss och annat askalas som vi ska göra på sommarlovet. Åh, ge mig sommarlovet, det ska bli så jävla roligt.
Bara för att bilden är awesome osv.

Kommentarer

Skriv vad du nu vill skriva.

By the way: Meningslösa kommentarer så som "länkbyte? ;)" (och liknande), spam eller sånt som du skulle få grus i röven av att få som kommentarer på din egen blogg tas bort lika fort som ett oönskat embryo på abortkliniken.
Ska du kommentera så ska du göra det ordentligt. :)


Namn:
Är du lat?

Mailen (publiceras såklart)

Din blogg/hemsida/tumblr/dylikt:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0