Why don't you ask the kids at Tiananmen Square?

Oj. Första inlägget. Hej på er, typ. Eller något. Hejdå kanske?
Men ja. Nu är säkert designen helt fuckad och så, men jag fixar den imorgon i såna fall. Orkar fan inte pilla på den mer idag. Html är kul tho.
Anyway, i den här bloggeNNN (fult ord) ska jag skriva deppiga saker, glada saker, töntiga saker och allmänt skdjfbsnjgs saker, vafan det nu skulle vara för saker.  Men ja, fatta min mening.
Nej, det är inte jag som har tagit bildern i headern. Eller jo, typ. På sätt och vis. Det är en printscreen (FFFFFUUUUUUSK!!!1!1!11!!) från den här:
Fy fan vad jag älskar System of a Down. Åh. Jag ska bomba de i den här skitbloggen. Prepare.

Kommentarer

Skriv vad du nu vill skriva.

By the way: Meningslösa kommentarer så som "länkbyte? ;)" (och liknande), spam eller sånt som du skulle få grus i röven av att få som kommentarer på din egen blogg tas bort lika fort som ett oönskat embryo på abortkliniken.
Ska du kommentera så ska du göra det ordentligt. :)


Namn:
Är du lat?

Mailen (publiceras såklart)

Din blogg/hemsida/tumblr/dylikt:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0