"Sjuk som ett hus"

För att citera Blondaa himself, för han är så jävla underbar.

 

I alla fall, jag har fallit i förkylningens skoningslösa klor. ...Typ. Men ja, jag är sjuk. Det enda jag gör på dagarna nuförtiden är att hinka mängder med kaffe och rita.

Åh just det, blev upplagd på emochan i dagarna. Vet inte om det var meningen att jag skulle ta illa upp, bli ledsen w/e, det blev jag inte i alla fall. Någon länkade min blogg vilket resulterade i att statistiken skjöt i höjden, så jag har inget att grina över, höhö. :)

 

Btw, har sparkat igång min tumblr igen. Lakankiller.tumblr.com, som jag heter på alla andra ställen nu för tiden.

Kommentarer
Heter: Louise

wha the fuck :(

puss

2011-09-06 @ 16:01:17
Smygreklam: http://lovemelikeyoumeanit.blogg,se

Skriv vad du nu vill skriva.

By the way: Meningslösa kommentarer så som "länkbyte? ;)" (och liknande), spam eller sånt som du skulle få grus i röven av att få som kommentarer på din egen blogg tas bort lika fort som ett oönskat embryo på abortkliniken.
Ska du kommentera så ska du göra det ordentligt. :)


Namn:
Är du lat?

Mailen (publiceras såklart)

Din blogg/hemsida/tumblr/dylikt:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0